КОИ СМЕ НИЕ?

ЗА GROHE

GROHE e световен лидер в производството на цялостно обзавеждане за баня, кухненски смесители, мивки и санитарни системи. От 2014 година, GROHE е част от корпорацията LIXIL Group, водещ производител на строителни материали и продукти свързани с водата. За да предложи на своите потребители „Истинско удоволствие от водата“ за всеки продукт, марката поставя на главно място основните ценности: иновативни технологии, високо качество, ненадминат дизайн и устойчиво развитие.

GROHE предлага подобряващи начина на живот продуктови решения и услуги със своите специализирани портфолиа GROHE QuickFix, GROHE Professional и своята премиум под-марка GROHE SPA. Всички те отговарят на специфичните нужди на професионалните бизнес партньори на GROHE и техните диференцирани целеви групи.

Водата е в основата на нашия бизнес, за това марката допринася за стратегията на LIXIL за пестене на ресурси, в това число: CO2 неутрално* производство, премахване на ненужната пластмаса в опаковката на продукта, водо и енергоспестяващи продуктови технологии, като например GROHE Everstream, душ с рециркулация на водата. Платформата GROHE X,предоставя интересна и качествена формация за продуките у устойчивото мислене на компанията. Независимо дали дигитално в brand experience hub, физически или хибридно в GROHE X Brand & Communication Experience Center в Хемер, Германия или на път с презентационните камиони - GROHE X Motion, марката свързва хората по цял свят, за да може да се осъществи целта на LIXIL да „ създаде по-добрите домове за всеки, навсякъде”.

*включва проекти за компенсиране на CO2, научете повече на grohe-x.com/sustainability

ЗА LIXIL

LIXIL (TSE код 5938) предлага висококачествени продукти свързани с водата и строителни материали за жилища, които решават ежедневни предизвикателства от живота, превръщайки в реалност целта да направи всеки дом по-добър – за всички, навсякъде. Оповавайки се на японското си наследство, марката създава водещи в сектора технологии и иновации, за да произвежда висококачествени продукти, които преобразяват домовете. Но това, което отличава LIXIL е, как постига това, а именно: чрез смислен дизайн, предприемачески дух, отдаденост за подобряване на достъпността за всички и отговорен бизнес растеж. Подходът на LIXIL е възможен с помощта на водещи в индустрията марки, включително INAX, GROHE, American Standard и TOSTEM. Приблизително 55 000 служители, работещи в повече от 150 държави, се гордеят, че произвеждат продукти, които докосват живота на повече от един милиард души всеки ден. Научете повече на www.lixil.com.

ЦЕННОСТИТЕ НА НАШАТА МАРКА

Качество, технология, дизайн и устойчивост. Четири ценности на марката, които илюстрират нашия ангажимент за създаване на изключителни преживявания. Стандартите ни са много високи, за да сме сигурни, че всеки път, когато завъртите ръкохватката на смесителя GROHE или влезете под душ GROHE, можете да почувствате разликата.

КАЧЕСТВО

КАЧЕСТВО

Глобалната производствена мрежа на LIXIL се състои от 79 фабрики на десет пазара, за да отговори на търсенето навсякъде по света. Сред тях пет фабрики работят за марката GROHE. Всички заводи следват едни и същи стандарти и процеси и отговарят на най-безкомпромисните изисквания по отношение на завършеност и функционалност в световен мащаб.
Производствената мрежа е създадена, за да мащабира дълготрайните продуктови иновации на GROHE и е готова да произвежда според най-сложните спецификации във високотехнологична среда.
От суровината до доставката на готови продукти – организацията се гордее с дълбочина на производство над 90 процента. Това включва собственно производство на картуши- GROHE, които са сърцето на всеки смесител, придавайки му издръжливост и уникалното усещане на GROHE. Процеси във всички заводи са унифицирани и това осигурява най-високо качество и удовлетворение на клиентите.

ТЕХНОЛОГИЯ

ТЕХНОЛОГИЯ

Още от създаването си преди повече от 80 години GROHE е лидер в иновациите в банята и кухнята.
Grohe разработва първия термостат през 1956 г., през 2009 за пръв път предлага водните системи за филтрирана и газирана вода, а през 2019 и пуска на пазара първите произведени на 3D принтер смесители. Фокусирани върху нуждите на клиентите, GROHE създава подобряващи живота, устойчиви продуктови решения, които предлагат добавена стойност за потребителите.
Всеки продукт на GROHE има своите корени в немския - регион Зауерланд: Новооткритият в края на 2018 г. център за изследвания и развитие в Хемер, Германия, разполага с най-съвременни технологии, които непрекъснато разширяват границите на невъзможното.
Лабораторията в Хемер е първата лаборатория за развитие в санитарната индустрия, която е успешно преакредитирана от DAkkS, немския орган за акредитация, за тестване на смесители.
Акредитацията намалява времето между разработването на продукта и пускането на пазара, тъй като пускането на продукти се извършва и одобрява от собствената лаборатория на компанията в съответствие с независими тестови процедури.

ДИЗАЙН

ДИЗАЙН

В своите шест големи дизайнерски студиа в Токио, Токонаме, Ню Йорк, Лондон, Дюселдорф и Сингапур, екипът на LIXIL Global Design създава отличителни преживявания за своите емблематични марки, базирани на цялостен анализ на тенденциите и настроенията на потребителите. Чрез комбинирането на този базиран на опита дизайнерски подход с напредналите технологии на LIXIL, марката разработва значими продукти, които решават предизвикателства от реалния живот и добавят стойност към ежедневието на толкова много хора по света. Централата на GROHE се намира в Дюселдорф. А целият екип се грижи всеки продукт на GROHE да отговаря на високите изисквания на LIXIL.

УСТОЙЧИВОСТ

УСТОЙЧИВОСТ

Водата е в основата на бизнеса на GROHE и ние допринасяме за стратегията на LIXIL за устойчивост и пестяща ресурси верига на стойността: CO2-неутрално* производство, премахването на ненужната пластмаса в опаковката на продукта, водо- и енергоспестяващи продукти и технологии, като GROHE Everstream, душ с рециркулация на вода. Стремейки се към най-високи нива на устойчивост в продължение на повече от 20 години, GROHE последователно следва 360-градусов подход за устойчивост, който включва служители, доставчици, клиенти, процеси, продукти и социална отговорност в еднаква степен.

*включва проекти за компенсиране на CO2, повече на grohe-x.com/sustainability

Открийте повече за нашата страст към водата и се потопете в темите за дизайн, устойчивост, качество и технология в нашия център за дигитално изживяване GROHE X.