
КОИ СМЕ НИЕ?
ЗА GROHE
GROHE e световен лидер в производството на цялостно обзавеждане за баня, кухненски смесители, мивки и санитарни системи. От 2014 година, GROHE е част от корпорацията LIXIL Group, водещ производител на строителни материали и продукти свързани с водата. За да предложи на своите потребители „Истинско удоволствие от водата“ за всеки продукт, марката поставя на главно място основните ценности: иновативни технологии, високо качество, ненадминат дизайн и устойчиво развитие.
GROHE предлага подобряващи начина на живот продуктови решения и услуги със своите специализирани портфолиа GROHE QuickFix, GROHE Professional и своята премиум под-марка GROHE SPA. Всички те отговарят на специфичните нужди на професионалните бизнес партньори на GROHE и техните диференцирани целеви групи.
Водата е в основата на нашия бизнес, за това марката допринася за стратегията на LIXIL за пестене на ресурси, в това число: CO2 неутрално* производство, премахване на ненужната пластмаса в опаковката на продукта, водо и енергоспестяващи продуктови технологии, като например GROHE Everstream, душ с рециркулация на водата. Платформата GROHE X,предоставя интересна и качествена формация за продуктите и устойчивото мислене на компанията. Независимо дали дигитално в brand experience hub, физически или хибридно в GROHE X Brand & Communication Experience Center в Хемер, Германия или на път с презентационните камиони - GROHE X Motion, марката свързва хората по цял свят, за да може да се осъществи целта на LIXIL да „ създаде по-добрите домове за всеки, навсякъде”.
*включва проекти за компенсиране на CO2, научете повече на grohe-x.com/sustainability
ЗА LIXIL
LIXIL (TSE код 5938) предлага висококачествени продукти свързани с водата и строителни материали за жилища, които решават ежедневни предизвикателства от живота, превръщайки в реалност целта да направи всеки дом по-добър – за всички, навсякъде. Оповавайки се на японското си наследство, марката създава водещи в сектора технологии и иновации, за да произвежда висококачествени продукти, които преобразяват домовете. Но това, което отличава LIXIL е, как постига това, а именно: чрез смислен дизайн, предприемачески дух, отдаденост за подобряване на достъпността за всички и отговорен бизнес растеж. Подходът на LIXIL е възможен с помощта на водещи в индустрията марки, включително INAX, GROHE, American Standard и TOSTEM. Приблизително 55 000 служители, работещи в повече от 150 държави, се гордеят, че произвеждат продукти, които докосват живота на повече от един милиард души всеки ден. Научете повече на www.lixil.com.
ЦЕННОСТИТЕ НА НАШАТА МАРКА
Качество, технология, дизайн и устойчивост. Четири ценности на марката, които илюстрират нашия ангажимент за създаване на изключителни преживявания. Стандартите ни са много високи, за да сме сигурни, че всеки път, когато завъртите ръкохватката на смесителя GROHE или влезете под душ GROHE, можете да почувствате разликата.