Гаранция

Какво да направя, ако не мога да намеря фактурата си?

В случай на гаранционен иск, GROHE трябва да бъде снабден с оригиналната фактура за покупка на продуктите. Ако фактурата не бъде представена, могат да бъдат начислени допълнителни разходи за използване на сервизни услуги.

Ако продуктът е дефектен. Ще ми бъдат ли върнати парите?

Моля, свържете се с нашият център за обслужване на клиенти, ако сте получили дефектен продукт.

Какво покрива гаранцията на GROHE?

За да видите нашите гаранционни условия, моля, кликнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/guarantee.html

Колко време е трае гаранцията за продукти на GROHE?

Гаранцията на продукта зависи от прилежащата му категория. За да видите нашите гаранционни условия, моля, кликнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/guarantee.html

Гаранционните срокове еднакви ли са навсякъде?

Гаранцията на продуктите е еднаква по целия свят. За да видите нашите гаранционни условия, моля, щракнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/guarantee.html

Резервните части имат ли гаранция?

Гаранцията покрива и резервни части. Гаранцията на продукта зависи от въпросната категория на продукта. За да видите нашите гаранционни условия, моля, кликнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/guarantee.html