Обща информация

Общи ЧЗВ, поръчка и връщане, резервни части и ремонти

Как мога да се свържа с GROHE за поръчка на едро?

За да се свържете с представител на GROHE във вашата държава, моля, кликнете върху връзката по-долу:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Как мога да върна продукт?

В слуачй че желаете да върнете продукт на GROHE, трябва да попълните нашата форма за контакт. Ние ще проверим дали връщането е възможно и ще се свържем с вас в най-кратък срок. За достъп до нашaта форма за контакт, моля, кликнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/our-service/contact/

Продуктът, който получих e повреден. Какво да направя?

Моля, свържете се с националния телефон на GROHE. Ние ще проверим вашата заявка и ще се свържем с вас възможно най-скоро. За да се свържете с националния телефон на GROHE, моля, кликнете върху линка по-долу:

https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/apoyo-tecnico/apoyo-tecnico.html

Резервни части

Мога ли да поръчам резервни части директно от GROHE?

Не. Всички резервни части се могат да бъдат закупени от търговски магазини на едро или сервизни партньори.

Къде мога да намеря правилния номер на резервната част?

Моля, проверете листовката с техническа информация за продукта. Там се съдържат всички резервни части, включително и техните номера. Можете също да посетите нашия уебсайт и да филтрирате резултатите въз основа на вашия продукт. Всички съответни файлове са достъпни на страницата на продукта.

Как да разбера дали имам правилната резервна част за моя продукт?

Моля, проверете листовката с техническа информация за продукта. Там се съдържат всички резервни части, включително и техните номера. Можете също да посетите нашия уебсайт и да филтрирате резултатите въз основа на вашия продукт. Всички съответни файлове са достъпни на страницата на продукта.