Поддръжка / контакти
Кога можем да се свържем с центъра за клиентско обслужване?
Работното време на нашия център за обслужване на клиенти варира според различните региони. За да откриете работното време във вашата страна, моля, кликнете върху линка по-долу:
https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html
Как мога да се свържа с центъра за клиентско обслужване на GROHE?
Можете да се свържете с центъра за клиентско обслужване на Grohe по телефона или като изпратите съобщение чрез нашия онлайн формуляр. Посетете раздел контакти, за да откриете формуляра.
https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html
Работи ли екипът за обслужване на клиенти през почивните дни?
Нашият екип за клиентско облужване е достъпен само в работни дни. Моля, свържете се с някой от нашите сервизни партньори в случай на извънредна ситуация.
https://www.grohe.bg/bg_bg/grohe-professional/services-for-you/apoyo-tecnico/apoyo-tecnico.html
Къде мога да намеря най-близкия шоурум на GROHE?
Maгазините на GROHE могат да бъдат намерени в различни региони. За да се свържете с GROHE във вашата държава, моля, кликнете върху линка по-долу:
https://www.grohe.bg/bg_bg/our-service/showrooms-installer/#/
Колко време трябва да чакам, за да уговоря час за сервизно обслужване на клиенти на GROHE?
Правим всичко възможно, за да обработим запитванията на своите клиентите възможно най-бързо. Поради големия брой запитвания, които получаваме в определени моменти, може да отнеме повече време, за да обработим вашата заявка.
Oт къде мога да изтегля ръководство за инсталиране на моя продукт?
Моля, открийте вашия продукт на нашия уебсайт. Всички свързани файлове могат да бъдат намерени на съответната продуктова страница или в центъра за изтегляне.
Колко време отнема процеса по поддръжка и ремонт?
Това зависи от вида на повредата. Обикновено процесът по остраняване на проблема отнема от 5 до 20 работни дни.