ПОДАЙ СВОЯТА РЕКЛАМАЦИЯ
Подай своята рекламация онлайн на groheservice.bg
С цел гарантиране на най-високо качество на предоставяните услуги, бихме искали да ви информираме, че в съответствие с действащите разпоредби, срокът за разглеждане на рекламация може да бъде до 14 дни от момента на получаване на коректно попълнена заявка.
Често задавани въпроси:
Как ще бъда информиран за решението по подадената рекламация?
Информация относно решението за прекратяване на жалбата може да бъде предоставена от: сервизен техник по време на посещение, чрез портала за рекламации или по имейл.
Колко време, след подаването на рекламацията сервизният техник ще се свърже с мен?
В съответствие с действащото законодателство срокът за разглеждане на жалба е до 14 дни от получаването на правилно попълнена молба.
Трябва ли да демонтирам рекламирания продукт или да го оставя на мястото на му от идване на оторизирано лице?
Препоръчваме ви да оставите продукта на място. Ако за обработката на вашата рекламация е необходим демонтаж, ще бъдете информирани от отдела за рекламации.
Колко време е гаранцията за даден продукт?
Цялата гаранционна информация може да бъде намерена в: Гаранционни условия
Как мога да проверя статуса на моята рекламация?
Можете да проверите статуса на заявлението си в портала за рекламации, след като първо влезете в него, или като се свържете директно с отдела за рекламации.
Какво трябва да направя, ако не мога да вляза в профила си за да направя рекламация?
След като завършите регистрацията си, автоматично се създава акаунт и ви се изпращат данните за вход. Ако имате проблем с влизането в системата, първо трябва да възстановите паролата си; ако това не помогне, свържете се с отдела за рекламации по телефона - 0700 187 53 или по e-mail: grohe-bulgaria@grohe.com