
Обслужване, инсталация и поддръжка
Лесна поддръжка
Смяна на филтър
Когато дойде време за смяна на филтъра, дисплея на смесителя ще ви даде сигнал с оранжева, мигаща светлина.
Гледайте видеото за лесни инструкции.
Смяна на СО2 бутилка
Бяла, мигаща светлина съобщава когато е време за смяна на СО2 бутилката.
Гледайте видеото, за да видите колко е лесно.
Поръчайте нови филтри
Често задавани въпроси
Инсталация
What do I need to consider when installing Grohe Blue?
Where do I get the water hardness from?
Поддръжка
When do I need to change the Filter?
How do I change the filter?
How can I dispose the filter?
When do I need to change the CO2 Bottle?
How do I change the CO2 bottle?
What are the capacities of the GROHE CO2 bottles?
What happens if I do not use Grohe Blue for an extended period of time?
How do I clean/desinfect the system?
Stock management
How can I update my storage?
Where can I buy filter and CO2 bottles?
Control desk
How can I add systems to my control desk?
How do I create different locations?
Проблеми с продуктите
Why is water not flowing?
Why do I have E1 in the display, no filtered water, LED flashing red?
Why do I have E3 in the display, no filtered water?
Why do I have E5 in the display, no filtered water, LED flashing red?
Why do I have E7 in the display, no filtered water, LED flashing red?
Why do I have E8 in the display, Blue handle flashing orange?
Why is water not flowing?
Why do I have E9 flashing alternately with HI in the display?

Вече сте закупили GROHE BLUE Professional? Регистрирайте се сега и получете двойни ползи!
Регистрирайте водната си система GROHE и получете допълнителна година гаранция! Само натиснете линка отдолу, изберете вашия продукт и въведете датата на покупка и инсталация. Ще получите сертификата си за гаранция по имейл. Толкова е лесно!
Register now!